چطور با ۱۰۰ دلار در فارکس شروع به کار کنیم ؟

برخلاف بازارهای آتی یا اختیار معامله، در واقع می توانید معامله را با حداقل ۱۰۰ دلار در بازار فارکس شروع کنید. فارکس یک بازار اعتبار اهرمی است، به این معنی که شما می توانید از مقدار کمی پول برای معامله تا ۲۰ یا ۳۰ برابر مقداری که باید در یک معامله (بریتانیا و اروپا) و گاهی حتی تا ۵۰۰ برابر سرمایه مورد نیاز خود استفاده کنید. مقدار (معروف به حاشیه). این ایده تجارت فارکس را برای بسیاری جالب می کند. با این حال، معامله با ۱۰۰ دلار در بازار فارکس، حتی اگر به اهرمی تا ۱:۵۰۰ دسترسی داشته باشید ، مجموعه ای از چالش ها و قوانین خاص خود را دارد. این همان چیزی است که این مقاله در مورد آن است.

چطور با ۱۰۰ دلار در فارکس شروع به کار کنیم ؟

با ۱۰۰ دلار در حساب فارکس خود چطور میتوانید کار کنید ؟

در اینجا مواردی وجود دارد که یک حساب فارکس ۱۰۰ دلاری نمی تواند برای شما انجام دهد.

  1. شما یک شبه وارن بافت یا جورج سوروس بعدی نخواهید شد. شما نمی توانید تجارت را با ۱۰۰ دلار شروع کنید و انتظار داشته باشید که از نظر درآمد ماهانه از معامله با این افراد دست به دست شوید.
  2. شما در یک ماه به ۱۰۰۰۰ دلار یا ۱۰۰۰۰۰ دلار نخواهید رسید. ما شاهد چنین تبلیغاتی بوده ایم که از طرف تبلیغ کنندگان ربات های فارکس و سایر نرم افزارهای وابسته به آن می آید. ما همچنین شاهد چنین تبلیغاتی در بازار گزینه های باینری هستیم، زیرا به بسیاری از معامله گران گفته شد که می توانند با استفاده از معاملات کوتاه مدت به این هدف برسند. فراموشش کن: این اتفاق نخواهد افتاد.

با ۱۰۰ دلار در حساب فارکس خود چه کاری می توانید انجام دهید؟

با این حال، کارهای مثبتی وجود دارد که می توانید با حساب فارکس ۱۰۰ دلاری خود انجام دهید. شما قادر خواهید بود موارد زیر را انجام دهید:

  1. درس های حیاتی در مورد مدیریت پول بیاموزید . از آنجایی که از قبل سرمایه محدودی دارید، یاد خواهید گرفت که چگونه از اندکی که دارید بسیار عاقلانه استفاده کنید. اکثر افراد مسئولی که در دنیای واقعی به ۱۰۰ دلار آخر خود رسیده‌اند، مطمئناً از آن برای قمار یا فرو بردن پول در چیزهای دیوانه‌کننده استفاده نمی‌کنند. آنها به احتمال زیاد از آن بسیار عاقلانه و عاقلانه استفاده می کنند. پس چرا نمی توان چنین نگرش هایی را وارد دنیای معاملات فارکس کرد؟
  2. شما می توانید از حساب فارکس ۱۰۰ دلاری خود برای انتقال نرم تر از دنیای تجارت مجازی به دنیای تجارت زنده استفاده کنید. بسیاری از مردم اشتباه می کنند که از یک حساب آزمایشی جابجا شوند به یک حساب زنده با بودجه سنگین. این راه خوبی برای انتقال نیست. شرایط یک حساب کاربری زنده با دنیای تجارت آزمایشی بسیار متفاوت است. یک حساب کاربری زنده به این معنی است که اکنون در سطح میز معاملات کارگزار با پول واقعی معامله می کنید. کارگزاران همچنین موقعیت هایی را که از بازار بین بانکی با پول واقعی به دست آمده اند، به شما می فروشند. شما هرگز نمی توانید تمرین تیراندازی را با تیرهای خالی در شرایط جنگ واقعی مقایسه کنید. به همین دلیل است که سربازان ابتدا با وسایل خالی شروع می‌شوند و قبل از اعزام به یک منطقه گرم، به آموزش آتش زنده ادامه می‌دهند. هر سربازی می تواند با این موضوع ارتباط برقرار کند. در معاملات فارکس نیز همین روند است.
  3. کنترل عاطفی درسی است که می توانید از یک حساب ۱۰۰ دلاری یاد بگیرید. تجارت با پول واقعی را یاد بگیرید، اما نه آنقدر که خوابتان را از دست بدهد. به این ترتیب، می‌توانید خود را با شرایط معاملات پولی واقعی مشروط کنید.

چگونه تجارت فارکس را با ۱۰۰ دلار شروع کنیم

این روزها فرآیند افتتاح و تامین مالی حساب فارکس بسیار آسان شده است. شما می توانید این کار را در عرض چند دقیقه با استفاده از هر یک از روش های پرداخت موجود از کارگزار انجام دهید. پس از تامین مالی حساب خود، می توانید با رعایت این قوانین با ۱۰۰ دلار فارکس معامله کنید.

قانون ۱: مدیریت پول

روش اول معامله با مدیریت پول به عنوان تمرکز شماره ۱ است. این روش متمرکز بر مدیریت پول به این معنی است که شما با بیش از ۳ درصد از این پول در مجموع قرار گرفتن در معرض بازار معامله نخواهید کرد. این بدان معنی است که شما فقط می توانید لات های خرد (حداقل اندازه موقعیت ۱۰۰۰ دلار) معامله کنید. اگر در یک کارگزار بریتانیا یا اتحادیه اروپا حساب دارید، فقط می توانید از حداکثر اهرم ۱:۳۰ استفاده کنید. با حاشیه ۳٫۳۳٪، این بدان معنی است که شما نمی توانید در محدوده مدیریت ریسک با یک کارگزار اتحادیه اروپا معامله کنید، زیرا برای معامله ۱ میکرو لات به حداقل ۳۳ دلار نیاز دارید. با این حال، یک کارگزاری در استرالیا ، آفریقای جنوبی یا هر یک از سایر حوزه های قضایی محبوب فراساحلی هنوز اهرمی تا ۱:۵۰۰ ارائه می دهند. بنابراین یک لات خرد فقط به تعهد ۲ دلاری معامله گر نیاز دارد که موقعیت را در محدوده مجاز مدیریت ریسک نگه می دارد.

قانون ۲: نسبت ریسک به پاداش

قانون بعدی مربوط به ریسک و پاداش است. ریسک به توقف ضرر (SL) اشاره دارد که از آن استفاده خواهید کرد، و پاداش به تنظیمات Take Profit (TP) مربوط می شود. شما باید به ازای هر ۱ پیپ که به عنوان توقف ضرر در معرض خطر است، ۳ پیپ سود کسب کنید. با استفاده از مدیریت پول مجاز خود که شما را به ۱ موقعیت میکرو لات محدود می کند، به این معنی است که باید برای هر ۲ دلار استفاده شده در استاپ ضرر، ۶ دلار را هدف گذاری کنید. این حداقل به ۶۰ پیپ TP و ۲۰ پیپ SL ترجمه می شود.

مطالب مرتبط: نحوه تعیین اهداف توقف ضرر (SL) و کسب سود (TP).

این بدان معنی است که شما باید در معاملات خود فوق العاده انتخاب کنید. فقط در مواردی وارد معاملاتی شوید که احتمال برنده شدن زیاد است و از پارامترهای حمایت و مقاومت کاملاً تعریف شده برای هدف قرار دادن تنظیمات خود استفاده کنید. خوشبختانه، برخی از الگوهای نمودار مانند پرچم و پرچم دارای اهداف سود استاندارد شده‌اند و مرزهای الگو نیز می‌توانند به تعیین حد ضرر کمک کنند.

قانون ۳: از اخبار جدید خودداری کنید

معاملات خبری بسیار غیرقابل پیش بینی هستند، به خصوص در چند دقیقه اول انتشار خبر. میخ ها و اره های شلاقی می توانند به راحتی معاملات شما را متوقف کنند. با چنین سرمایه محدودی باید از معاملات خبری مانند طاعون اجتناب کنید.

در نهایت، باید روی به دست آوردن سرمایه بیشتر کار کنید، اما تا زمانی که این کار را انجام دهید، سفر ۱۰۰ دلاری شما در معاملات فارکس به اندازه کافی شما را برای تجارت مسئولانه سرمایه بزرگتر آماده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code