ربات یا اکسپرت فارکس R Factor

پس از 4 سال توسعه و بیش از 3 سال نتایج مثبت واقعی ، R Factor در دسترس است! همیشه برای ما مهم بوده است که استراتژی‌ها قبل از اینکه بتوان آن را به اشتراک گذاشت، برای سازنده عملکرد مثبتی داشته باشد.

شما یک استراتژی را توسعه می‌دهید یا به دست می‌آورید که به طور گسترده آزمایش شده است، با استفاده از روش‌های قوی، تصادفی، تحلیل حرکت به جلو و غیره،در بازار واقعی، در زمانهایی بازار یک دوره دشوار، یک افت طولانی را تجربه میکند که برای آن آماده نشده اید. این ممکن است به این معنی نباشد که استراتژی از کار افتاده است، فقط بازار در حال حاضر در یک چرخه دشوار برای استراتژی قرار دارد، اما بر روحیات روانی هر فرد تأثیر می گذارد، زیرا چرخه های مختلف بازار می تواند ماه ها یا بیشتر ادامه داشته باشد. برای کسی سخت است که این دوره های طولانی از دست دادن سود را را تحمل کند. و در همین حال، استراتژی یا دارایی دیگری که بخشی از سبد سهام شما نیست، در نهایت به عملکرد بسیار خوبی ختم می شود و به دلیل انتخاب استراتژی اشتباه در لحظه، آسیب روانی شما را بیشتر می کند.

بنابراین، طبق الگوریتم R Factor توسعه‌یافته، جفت‌های برنده در سبد به‌طور مستقل رشد می‌کنند و مسئولیت بیشتری را بر سبد جهانی می‌کشند، در نتیجه سود بالقوه فعلی و آینده را افزایش می‌دهند، در حالی که جفت‌های بازنده اهمیت و تأثیر خود را بر سود کاهش می‌دهند. . این البته باعث افزایش نوسانات پرتفوی می شود، با این حال سود بالقوه ای که به دست می آید، معادله را برای ریسک های بیشتر و در نتیجه سود بیشتر مساعدتر می کند.


نتیجه :
در نهایت سازنده ربات اینطور ادعا میکنه که رباتی ساخته در همه شرایط بازار پاسخگو نیازه شما هست البته مدعی هستند و یکجورایی درست هم گفتند شما میتونید در فوروارد تست هایی که از این ربات در حساب ریل موجود هستو خودتون چک کنید
.

================================================
================================================

 

================================================
================================================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code