مزایای تجارت الکترونيک همزمان در بازار فارکس

  1. رهائی از قيد زمان بازار فارکس ٢٤ ساعت طی پنج روز هفته فعال است و هر کس می تواند به مقتضی وقت خود در هر ساعتی به معامله در این بازار بپردازد.

 

  1. رهائی از قيد مکان هر کجا که اینترنت در دسترس باشد می توان نسبت به معامله در فارکس اقدام نمود. در صورت در دسترس بودن سرویس اینترنت بيسيم می توان در پارک معامله کرد و حتی امکان تحليل و معامله روی گوشی موبایل در کشورهائی که خدمات اینترنت موبایلی ارائه می کنند، وجود دارد .
  2. فرصت برابر برای همه معامله گران در دنيا در حالی که یک پزشک یا وکيل یا هر متخصص دیگر در کشورهای مختلف گرفتار تبعيض در درآمد و سایر فرصتهای شغلی تا حد چند ده برابر است ، یک تریدر فارکس در بنگلادش ، ژاپن ، لندن یا ایران دارای فرصتی برابر با دیگران است و از هيچگونه تبعيضی رنج نمی برد. این ویژگی بخصوص برای اهالی کشور های دارای سطح درآمد پائين و تبعيضات زیاد در فرصتهای شغلی قابل توجه است .
  3. فرصت برابر برای همه معامله گران در دنيا در حالی که یک پزشک یا وکيل یا هر متخصص دیگر در کشورهای مختلف گرفتار تبعيض در درآمد و سایر فرصتهای شغلی تا حد چند ده برابر است ، یک تریدر فارکس در بنگلادش ، ژاپن ، لندن یا ایران دارای فرصتی برابر با دیگران است و از هيچگونه تبعيضی رنج نمی برد. این ویژگی بخصوص برای اهالی کشور های دارای سطح درآمد پائين و تبعيضات زیاد در فرصتهای شغلی قابل توجه است .
  4. رهائی از پاسخگوئی به روسا و سایر مراجع و مسئوليت محدود :اکثر مشاغل در قبال عملکرد خود باید پاسخگوی روسا ، اتحادیه ها ، مراجع قانونی و غيره باشند . یک معامله گر فارکس فقط در مقابل خود و حسابش مسئوليت دارد و پاسخگوی هيچ رئيس یا مرجع صنفی یا قانونی دیگری نيست. همچنين یک معامله گر فارکس هيچگاه بدهکار نمی شود یعنی مسئوليتش محدود به مقدار سرمایه موجود در حساب است ولو اینکه از اعتبار چند صد برابری استفاده کرده باشد.
  5. حداکثر نقد شوندگی در بازار فارکس هيچگاه دچار عدم نقد شوندگی و نبود فروشنده یا خریدار و صف خرید یا فروش و قيمتهای کاذبی که برای آن خریدار یا فروشنده وجود ندارد نخواهيد شد و حجم بسيار زیاد معاملات و نقد شوندگی حداکثر ، ضامن شفافيت و سلامت این بازار است.
  6. استفاده از اعتبار رایگان تا چند صد برابر سرمایه بهترین راه کسب سود ، استفاده از اعتبار در هرگونه فعاليت تجاری است . این امکان به بهترین وجه با ارائه اعتبار رایگان توسط بروکر تا چند صد برابر سرمایه یک معامله گر فارکس ، فراهم گردیده است.
  7. هزینه اندک معاملات هزینه معامله زوج ارزهای اصلی در فارکس بين ٢ تا ٤ ده هزارم حجم معامله می باشد که کمترین هزینه معاملاتی در بازارهای مختلف به شمار می رود.
  8. بازار دو طرفه و امکان کسب سود در کليه شرایط در فارکس امکان فروش قبل از خرید وجود دارد و در بازار های نزولی هم امکان کسب سود فراهم است .همچنين با یادگيری تکنيکهای خاص بازار های روند دار یا بدون روند و کم نوسان می توان در هر شرایطی به آسب سود پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code