استراتژی فارکس XPMA Trading System

دانلود استراتژی فارکس XPMA Trading System

استراتژی XPMA Trading System یکی از استراتژی‌های معروف در بازار فارکس است که برای تحلیل قیمت‌ها و پیدا کردن نقاط ورود و خروج معاملات استفاده می‌شود. این سیستم از دو نمایشگر متحرک معمولی (Moving Average) به نام‌های Exponential Moving Average با مدت زمان ۱۲ و ۲۶ روز استفاده می‌کند.

با استفاده از این دو نمایشگر متحرک، همراه با شناسایی نقاط ورود و خروج مناسب، این سیستم به دنبال سودآوری در بازار فارکس است.

برای استفاده از این سیستم، معامله‌گران می‌توانند به صورت زنده قیمت‌های بازار را بررسی کنند و زمانی که قیمت از میانگین متحرک کوتاه‌مدت به سمت میانگین متحرک بلندمدت حرکت کند، به عنوان یک نقطه ورود در نظر گرفته شود.

در این سیستم نقاط خروج نیز با استفاده از میانگین متحرک بلندمدت (۲۶ روز) تعیین می‌شود. در صورتی که قیمت از این میانگین متحرک خارج شود، به عنوان نقطه خروج در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به این که بازار فارکس دارای پویایی بالایی است و شرایط آن ممکن است در هر لحظه تغییر کند، معامله‌گران باید به دنبال پیدا کردن نقاط ورود و خروج مناسب در بازار باشند. به همین دلیل، برای بهره‌برداری بهتر از این سیستم، نیاز به آشنایی با تحلیل فنی و شناخت صحیح بازار فارکس دارید.

⚡️استراتژی هیکن اشی
⚡️تایم H4
⚡️تمام ارزها
⚡️ اندیکاتور + تمپلت

📌 محتوای داخل بسته باید در مسیر متاترید۴ شما کپی بشود

✅ مراحل نصب :

🔸فایل را از حالت فشرده و زیپ درآورید
🔹اندیکاتور در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / MQL4 / indicators /
🔸تمپلت در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / templates /
🔹یکبار متاترید خود را بسته و مجددا باز کنید
🔸فایل تمپلت مورد نظر را در چارت اجرا کنید ✌️✌️✌️

امتیاز : ⭐️⭐️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code