استراتژی فارکس Gann Signal Systems 4.3

دانلود استراتژی فارکس Gann Signal Systems 4.3

استراتژی سیگنال گان (Gann Signal Systems) یکی از ابزارهای محبوب در بازار فارکس است که برای پیدا کردن نقاط ورود و خروج معاملات استفاده می‌شود. این سیستم توسط ویلیام دلبرت گان (William Delbert Gann) اختراع شده است و بر اساس تحلیل تاریخی قیمت و نظریات هندسی او توسعه یافته است.

استراتژی Gann Signal Systems 4.3، بر اساس استفاده از تحلیل تکنیکال و نظریه هندسی گان طراحی شده است. به عنوان یکی از روش‌های اصلی این سیستم، بهره‌گیری از خطوط گان است که بر اساس قیمت و زمان بر روی نمودار محلی ساخته می‌شوند.

با استفاده از این استراتژی، می‌توانید به عنوان یک تریدر موفق، به دنبال نقاط ورود و خروج مناسب در معاملات باشید. برای استفاده از این سیستم، باید با تحلیل نمودار معاملات و شباهت آن با الگوهای قبلی، خطوط گان را روی نمودار محلی به‌شکل صحیحی رسم کرده و سپس با استفاده از این خطوط، نقاط ورود و خروج مناسب را تعیین کنید.

از مزایای استفاده از این سیستم می‌توان به دقت بالا و قابلیت پیش‌بینی وضعیت بازار در آینده اشاره کرد. با این حال، باید توجه داشت که با توجه به پیچیدگی این سیستم، نیاز به تجربه و دانش فنی خوبی دارد.

⚡️تایم H4 و Daily
⚡️ارزEURUSD, GBPUSD, USDCHF, USDCAD, AUDUSD, GBP/JPY, NZ/USD, AUD/JPY
⚡️ اندیکاتور + تمپلت

📌 محتوای داخل بسته باید در مسیر متاترید۴ شما کپی بشود

✅ مراحل نصب :

🔸فایل را از حالت فشرده و زیپ درآورید
🔹اندیکاتور در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / MQL4 / indicators /
🔸تمپلت در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / templates /
🔹یکبار متاترید خود را بسته و مجددا باز کنید
🔸فایل تمپلت مورد نظر را در چارت اجرا کنید ✌️✌️✌️

امتیاز : ⭐️⭐️⭐️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code