استراتژی فارکس Currency Strength Wizard

دانلود استراتژی فارکس Currency Strength Wizard

استراتژی فارکس Currency Strength Wizard به عنوان یک سیستم اقدام قیمت مبتنی بر قانون متمایز است. در قلب آن الگوریتمی نهفته است که تجزیه و تحلیل دقیقی از اقدام قیمت، حرکت و جفت سبد در بازه های زمانی متعدد انجام می دهد. این تضمین می کند که سود معاملاتی ثابت در هر دو شرایط بازار روند و محدوده بازار ارائه شود.

نسخه: V1.00
ترمینال: MT4
سال انتشار: 2023
جفت های کاری: هر کدام
بازه زمانی پیشنهادی: M1-H4

برای نیازهای هر معامله گر طراحی شده است
چه یک اسکالپر تهاجمی یا یک معامله گر نوسان استراتژیک باشید، استراتژی فارکس Currency Strength Wizard به همه نیازهای شما پاسخ می دهد. سازگاری آن دارایی اصلی آن است و آن را به گزینه ای ایده آل برای موارد زیر تبدیل می کند:

Scalping: معاملات سریع در پاسخ به حرکات جزئی بازار.
معاملات روزانه:
سرمایه گذاری در نوسانات بازار روزانه بدون باز ماندن موقعیت ها در طول شب.
معاملات نوسانی: معاملات را برای چند روز نگه دارید تا از تغییرات مورد انتظار بازار به سمت بالا یا پایین سرمایه گذاری کنید.
همیشه هوشیار باشید!
ما درک می کنیم که نظارت مداوم نمودارها می تواند خسته کننده باشد. استراتژی فارکس Currency Strength Wizard این مسئولیت را برای شما بر عهده می گیرد. با هشدارهای زمان واقعی در مورد تنظیمات بالقوه با پاداش بالا، معامله گران می توانند تصمیمات به موقع بگیرند. خواه از طریق اعلان‌های روی صفحه، ایمیل‌ها یا حتی سیگنال‌های صوتی باشد، شما همیشه در جریان هستید.

سازگاری با پلتفرم MT4
یکی از پرکاربردترین پلتفرم های معاملاتی، MT4، کاملاً با جادوگر قدرت ارز سازگار است. این ادغام تضمین می کند که معامله گران تجربه ای روان در استفاده از پتانسیل استراتژی فارکس Currency Strength Wizard در پلتفرمی که به آن اعتماد دارند.

در دنیای تجارت فارکس، ثبات در نتایج معیار واقعی موفقیت است. الگوریتم تطبیقی استراتژی فارکس Currency Strength Wizard خود را با شرایط بازار همیشه در نوسان هماهنگ می کند و تضمین می کند که معامله گران همیشه دست بالا را دارند.

اگر بخواهید استراتژی های تجاری خود را ارتقا دهید یا سفر تجاری خود را آغاز کنید، استراتژی فارکس Currency Strength Wizard به عنوان یک شریک ثابت قدم است. با ساده‌سازی پیچیدگی‌های معاملاتی، واقعاً باعث می‌شود تجارت به آسانی به نظر برسد.

اندیکاتورهای پیشرفته برای دقت بالا
استراتژی فارکس Currency Strength Wizard دارای شاخص های پیشرفته و یک دستیار تجاری است. نشانگر سیگنال اصلی آن به طور یکپارچه تجزیه و تحلیل چند شاخص معاملاتی مانند RSI، Momentum، CCI و موارد دیگر را ادغام می کند. نتیجه؟ سیگنال های ساده شده: آبی برای خرید و قرمز برای فروش.

مزیت داشبورد سبد
یک ویژگی منحصر به فرد استراتژی فارکس Currency Strength Wizard، داشبورد سبد یک نمای کلی از جفت های اصلی FX ارائه می دهد. این به تأیید اینکه آیا یک تصمیم معاملاتی توسط پویایی بازار گسترده‌تر حمایت می‌شود، کمک می‌کند.

کمک با دستیار بازرگانی
استراتژی فارکس Currency Strength Wizard شبیه به داشتن یک دوست تجاری حرفه ای در کنار شماست. از اجرای معاملات ساده گرفته تا عملکردهای پیچیده مانند توقف های انتهایی و ارزیابی ریسک، واقعا بهترین دوست یک معامله گر است.

تجارت با اطمینان، صفر حدس و گمان
استراتژی فارکس Currency Strength Wizard تضمین می کند که معامله گران تصمیمات خود را دوبار حدس نمی زنند. با توصیه معاملات در طول جلسات پرنوسان مانند جلسات اروپا و ایالات متحده در جفت‌های اصلی FX، خطرات را به حداقل می‌رساند و در عین حال سود را به حداکثر می‌رساند.

✅ مراحل نصب :

🔸فایل از حالت فشرده و زیپ درآورید
🔹اندیکاتور در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / MQL4 / indicators /
🔸تمپلت در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / templates /
🔹یکبار متاترید خود را بسته و مجددا باز کنید
🔸حالا فایل تمپلت مورد نظر را در چارت اجرا کنید ✌️✌️✌️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code