استراتژی فارکس ۹۹ Accurate

دانلود استراتژی فارکس 99 Accurate
استراتژی فارکس 99 Accurate یک سیستم معاملاتی است که الگوریتم معاملاتی منحصر به فردی دارد. این الگوریتم برای کمک به معامله گران در تصمیم گیری صحیح در هنگام معامله طراحی شده است. با استفاده از این سیستم، معامله‌گران می‌توانند از هر معامله بیشترین بهره را ببرند که می‌تواند منجر به سود ثابت شود.

کاربر پسند
درک طراحی نشانگرها بسیار آسان است. این سیستم از فلش های سبز برای سیگنال های BUY و فلش های قرمز برای سیگنال های فروش استفاده می کند. این امر باعث می شود تا معامله گران بدانند چه زمانی باید وارد معاملات شوند و چه زمانی از آن خارج شوند.

چند سبک معاملاتی
چه در حال معامله کوتاه مدت، بلندمدت یا اسکالپینگ باشید، استراتژی فارکس 99 Accurate را می توان برای همه سبک های معاملاتی استفاده کرد. این بدان معنی است که معامله گران می توانند سیستم را مطابق با سبک معاملاتی خود سفارشی کنند.

سود ثابت
یکی از مهمترین چیزها در مورد معامله، کسب سود مداوم است. سیستم معاملاتی فارکس 99 دقیق برای ارائه سود ثابت طراحی شده است و آن را به یک سیستم معاملاتی قابل اعتماد تبدیل می کند.

انضباط
استراتژی فارکس 99 Accurate دقیق می تواند سبک معاملاتی منظمی را به ارمغان بیاورد. این سیستم برای هر معامله از توقف ضرر دقیق استفاده می کند، که حساب معامله گر را امن تر می کند.

✅ مراحل نصب :

🔸فایل از حالت فشرده و زیپ درآورید
🔹اندیکاتور در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / MQL4 / indicators /
🔸تمپلت در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / templates /
🔹یکبار متاترید خود را بسته و مجددا باز کنید
🔸حالا فایل تمپلت مورد نظر را در چارت اجرا کنید ✌️✌️✌️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code