مزایای اهرم ۱:۱ در معاملات فارکس چیست؟

وقتی صحبت از اهرم یا لوریج به میان می‌آید، اغلب می‌بینید که اعداد بزرگ‌تری در حال تبلیغ هستند، کارگزارانی که سعی می‌کنند معامله‌گران جدید و وب‌برهای جدید را با وعده اهرم بسیار بالا جذب کنند. در واقع، استاندارد جدید اهرمی که این روزها توسط کارگزاران ارائه می شود، در حدود سطح 1:500 است که چند سال پیش غیر قابل شنیدن بود. با این حال، برخی از افراد هنوز هم قسم می‌خورند که به سادگی از اهرم استفاده نمی‌کنند و از حسابی با اهرم 1:1 استفاده می‌کنند که اساساً به این معنی است که شما از پول خود و فقط پول خود ما استفاده می‌کنید و اصلاً از کارگزار وام نمی‌گیرید. این البته دارای مزایایی است، مزایایی که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت، بنابراین بیایید وارد آن شویم و ببینیم که تجارت با اهرم 1:1 چه مزایایی دارد.

اهرم چیست؟ با این حال، قبل از انجام این کار، یک مرور کلی بسیار کوتاه از آنچه در واقع اهرم است. اهرم اساساً راهی است برای استفاده از پول بیشتر از آنچه در حساب خود دارید. اگر اهرمی 1:100 دارید، اساساً به این معنی است که به ازای هر 1 دلار در حساب شما، کارگزار شما به شما اجازه می دهد با 100 دلار معامله کنید، آنها به سادگی 99 دلار دیگر را به شما قرض می دهند تا بتوانید معامله کنید. بنابراین موجودی حساب 1000 دلاری قدرت معاملاتی یک حساب 100000 دلاری را دارد. این به شما امکان می‌دهد معاملات بزرگ‌تری انجام دهید و پتانسیل سود بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد، اما خطری را که در تراز خود با اندازه‌های تجارت بزرگ‌تر وارد می‌کنید نیز افزایش می‌دهد.

 

بنابراین مطمئناً تجارت با اهرم بالاتر مزایایی دارد، به خصوص سودهایی که همه ما به دنبال آن هستیم. با این حال، مزایایی برای پایین نگه داشتن اهرم شما وجود دارد، بنابراین بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

مزایای استفاده از اهرم

یکی از مزایای اصلی پایین نگه داشتن اهرم مالی این واقعیت است که به شما امکان می دهد ریسک حساب خود را بهتر مدیریت کنید و به شما امکان می دهد برای مدت طولانی تری در یک دوره زیان های زیاد زنده بمانید. اگر قدرت معاملاتی 100000 دلار داشته باشیم، این بدان معناست که برای حسابی با اهرم 100:1 آنها فقط به 1000 دلار نیاز دارند، اما برای حسابی با اهرم 1:1، آنها به 100000 دلار کامل نیاز دارند. ضرری که به این مقدار نیاز دارد، که درست است، اما صدای ما را بشنوید.

وقتی یک معامله با یک حساب با اهرم انجام می دهیم و ارزش معامله 1000 دلار کاهش می یابد، شما از نظر فنی هنوز 99000 دلار دارید درست است؟ اشتباه است، به دلیل اهرم‌ها، شما می‌توانید آن معاملات را انجام دهید، اما کاهش 1000 دلاری حساب شما را کاملاً منفجر می‌کند. با این حال، با اهرم 1:1، حساب شما روی 99000 دلار تنظیم می شود که فقط 1000 دلار از دست می رود. بنابراین اساساً به شما امکان می دهد از حرکات بزرگتر و ضررهای متوالی که در غیر این صورت یک حساب اهرمی را منفجر می کرد زنده بمانید.

شفاف سازی
همچنین وقتی صحبت از اهرم 1:1 می شود، شفافیت بسیار بیشتری وجود دارد، آنچه در حساب خود می بینید، آنچه دارید و چیزهایی است که برای تجارت با آنها در دسترس دارید. هنگام معامله با اهرم، تعیین سطح مارجین شما، بررسی میزان قدرت معاملاتی شما و غیره می تواند کاملاً گیج کننده باشد. با اهرم 1:1، شما دقیقاً می دانید که چه چیزی وجود دارد و دقیقاً می دانید که چه اندازه معاملاتی را می توانید انجام دهید. این سطح از کنترل و شفافیت می تواند تجزیه و تحلیل حساب شخصی شما و انجام برنامه های مدیریت ریسک و همچنین نسبت ریسک به پاداش شما را بسیار آسان تر کند.

متعادل کردن ضررها
معامله با اهرم کم ضررها را مطابق با موجودی حساب شما نگه می دارد، ما قبلاً به ضررهای سنگینی که می تواند از حساب های اهرمی وارد می شود اشاره کردیم، فقط می خواستیم دوباره این موضوع را تأیید کنیم. هنگامی که ما با اهرم کم معامله می کنیم، ضررهای شما مطابق با حساب شما خواهد بود، شما در موقعیت بسیار بهتری خواهید بود که آن ضررها را مدیریت کنید و بتوانید همزمان تعدادی از آنها را بگیرید، نه اینکه ضربه های بزرگی به حساب خود وارد کنید. . همچنین در صورت عدم استفاده از اهرم، هیچ تعهدی ندارید، بسیاری از کارگزاران برای استفاده از اهرم خود، نوعی سود از شما دریافت می کنند، بنابراین انجام معاملات یا صرفاً قرار دادن آنها می تواند به این معنی باشد که باید از کارگزار خود هزینه ای متحمل شوید. داشتن یک اهرم 1:1 به این معنی است که شما هیچ پولی را قرض نمی‌گیرید و بنابراین مجبور نیستید برای انجام این کار سود بپردازید، مزیت دیگری و یک روز برای ذخیره اندکی از سرمایه خود. تاثیر بر تماس های حاشیه
معامله با اهرم 1:1 همچنین به شما کمک می کند تا از آن تماس های مزاحم حاشیه ای جلوگیری کنید، این سطوحی هستند که توسط کارگزار شما تعیین شده و با سطوح مارجین شما مرتبط هستند. وقتی سطح مارجین شما کمتر از مقدار تعیین شده باشد، کارگزار اساساً تمام معاملات شما را می بندد، این کار برای محافظت از شما و جلوگیری از وارد شدن به تراز منفی انجام می شود، چیزی که در گذشته با معاملات اهرمی بسیار اتفاق می افتاد. . عدم نگرانی در مورد مارجین کال ها می تواند سطحی از استرس را از تجارت شما خارج کند. دریافت مارجین فراخوان هنگام معامله در یک حساب 1:1 بسیار سخت خواهد بود، فقط به این دلیل که پولی برای معامله قرض نمی‌گیرید، آنچه می‌بینید همان چیزی است که دارید، و بنابراین الزامات مارجین چندان مرتبط نیستند.

تاثیر بر سلامت روان
معامله با اهرم کم نیز می تواند برای سلامت روان شما مفید باشد. معامله می تواند استرس زا باشد، و هنگام معامله با اهرم، به آن ریسک و استرسی که تحت آن قرار خواهید گرفت اضافه می کنید. شما در هر معامله ریسک بیشتری می کنید و بنابراین هر معامله استرس بیشتری به شما وارد می کند زیرا پول خود را به خطر می اندازید. با یک حساب 1:1، شما مقدار محدودی را به خطر می اندازید و بنابراین خطرات کمتر است، و همچنین استرسی که به خود وارد می کنید نیز کاهش می یابد. اگر فردی ریسک گریز هستید، اهرم پایین برای شما مناسب خواهد بود.

بنابراین اینها برخی از مزایای معامله با یک اهرم 1:1 هستند، ما مطمئن هستیم که برخی دیگر نیز وجود دارند که البته معایبی نیز دارند، همانطور که در هر شکل معامله یا مقدار اهرم وجود دارد. شما برای شروع به سرمایه زیادی نیاز دارید و کسب سود مناسب بیشتر طول می کشد، اما باید مزایا و معایب آن را بسنجید، مطمئناً تجارت با اهرم کم مزایای زیادی دارد، به خصوص اگر طرفدار آن نباشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code