ربات کپی ترید پیشرفته Alfa

معرفی ربات کپی ترید بسیار پیشرفته و تمام اتومات Alfa با سرعت و دقت بسیار بالا با امکانات ویژه :

با ربات کپی ترید Alfa شما به راحتی میتوانید ترید های یک اکانت را با دقت و سرعت بسیار بالایی در حساب خوتان کپی کنید . کافی هست شما اینوستور یا پسورد یک حساب معاملاتی در متاتریدر ۴ را داشته باشید و بتونید معاملات را ببینید .
با ران کردن ربات کپی ترید Alfa تمام مراحل یک سیگنال شامل باز و بستن پوزیشن نقاط استاپ لاس و تیک پروفیت و اردر گذاری ها و مودیفای کردن استاپ لاس و تیک پرفیت و اردر ها همه به سادگی روی حساب شما اعمال میشود .
میزان تعین حجم ترید ها در اینپوت نرم افزار با توجه به موجودی حساب شما قابل تنظیم میباشد و شما میتوانید به راحتی حجم ها را خودتان تعیین کنید و نگران حجم های ترید نباشید و حسابتان را با حجم های انتخابی خودتان مدیریت کنید .

کافی هست با تهیه ربات کپی ترید Alfa  و تهیه یک سرور مجازی یک بار مراحلی که ما به شما به سادگی اموزش میدهیم حساب تریدر و حساب خودتان را در سرور ران کنید و تنظیمات را اعمال کنید و سرور را ببندید و به کارهای روز مره خودتان بپردازید . چون تمام مراحل نرم افزار کپی ترید به صورت اتومات انجام میشود و شما پس از تنظیمات اولیه نیازی به هیچ کار دیگه ای ندارید .

اگر شما یک ارایه دهنده ی سیگنال هستید هم میتوانید با تهیه ربات کپی ترید Alfa و با قرار دادن ان در اختیار کاربران خود تمام ترید های شما به سادگی در تمام حسابهای معاملاتی کاربران خود اعمال کنید و نیازی به ارایه سیگنال در تلگرام یا مسیج نداشته باشید .

یا اگر شما مدیریت سرمایه انجام میدهید روی چند حساب کافی هست یک بار ربات کپی ترید Alfa را در یک سرور روی حساب خود و حسابهایی که مدیریت میکنید ران کنید و با بستن سرور در سیستم خود یا با گوشی اقدام به ترید کنید به سادگی تمام اقدامات شما روی تمام حسابها با سرعت بالا انجام خواهد شد و دیگر نیازی به باز کردن چندین متاتریدر و سوییچ کردن بین حسابها نخواهید داشت .

برای دیدن نحوه ی کار این نرم افزار و توضیحات کاربردی لطفا ویدیو زیر را مشاهده فرمایید .

نمایشگر ویدیو

00:00
09:41

 

قیمت ۶۰ دلار

 

================================================

 

 

جهت سفارش دربخش پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید

آی دی تلگرامی @Rockhim

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code