دانلود کتابی از اﺳﺘﯿﻮ ﻧﯿﺴﻮن

قریب به ۱۵ سال ﭘﯿﺶ زﻣﺎﻧﯿﻜﻪ اﺳﺘﯿﻮ ﻧﯿﺴﻮن در shearson Lehman Hutton و در محل کارخود در دپارتمان تحقیقاتی قیوچرز پیشنهادات و نظرات خود را به کارگزاران ارایه میکرد هنوز به کسی نگفته بود که از تحلیل کندلها برا این کار استفاده میکند .

در حالیکه تحلیلهای تکنیکال بطور وسیع در معاملات فیوچرز مقبول افتاده بود ، هنوز چارت های کندلی در غرب ناشناخته مانده بود . در این زمان استیونیسون این آدگی این متد با تمام پیچدیگیهایش را درخود احساس نمی کرد. و از طرف رغبتی هم نداشت که متد خرید و فروشی برپایه سیگنال های  Three Advancing Soldiersو ﻳﺎ Hangingman , Morning Attack ارایه دهد .

ﭘﺲ از اﻳﻨﻜﻪ ﻓﺮھﻨﮓ ﻛﻨﺪﻟﮫﺎي ژاﭘﻨﻲ ﺑﺮاي ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﮔﺮان ﻗﺎﺑﻞ ﻓﮫﻢ ﺷﺪ ، اﺳﺘﻔﺎدھﺎز اﻳﻦ ﻣﺘﺪ ﺗﺤﻠﯿﻠﻲ ﺷﺮوع ﺑﻪ ﮔﺴﺘﺮش ﻛﺮد ﺑﻄﻮرﻳﻜﻪ ﻧﺴﺒﺖ اﻳﻦ ھﻤﻪ ﮔﯿﺮﻳﺒﻮﺿﻮح ﻗﺎﺑﻞ ﻣﺸﺎھﺪه ﺑﻮد .در ﺣﺎل ﺣﺎﻇﺮ ﻧﯿﺰ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﮔﺮان و ﺗﺤﻠﯿﻠﮕﺮان ﺳﮫﺎم ، ﻣﺮاﺗﺒﺎﻣﺘﻨﺎن ﺧﻮد را از اﻳﻦ ﻣﺘﺪ ٨٠ﺑﻪ اواﺳﻂ دھﻪ ﺑﺪﻟﯿﻞ ﮔﺸﻮدن زاوﻳﻪ اي ﺑﮫﺘﺮ ﺟﮫﺖ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺑﺎزار و ﻗﯿﻤﺘﮫﺎ اﻋﻼم ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ .

ﻧﯿﺴﻮن ﺑﻌﻨﻮان ﻣﺪاﻓﻊ ﻗﻮي ﻛﻨﺪﻟﮫﺎی ﮋاﭘﻨﻲ ﻋﻨﻮان ﻛﺮده اﺳﺖ که « ﻛﻨﺪﻟﮫﺎ ﻓﻘﻂ ﻳﻜﻲ از اﺑـﺰار ﺟﻨـﮓ اﻓـﺰاري ﺷـﻤﺎ در زرادﺧﺎﻧﮫﺘﺠﺎرﺗﺘـﺎن اﺳـ ﺖ » . در ﺳﻤﯿﻨﺎرھﺎي آﻣﻮزﺷﻲ ھﻢ ﻧﯿﺴﻮن ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ ﻛﻪ اﺳـﺘﻔﺎده از ﺷـﻤع ها «اﺑـﺰا ر» است و ﻧـﻪ ﺳﯿـﺴﺘﻢ و در واﻗـﻊ او ﺑـﺮ ﺗﺮﻛﯿﺒـﻲ از ﺗﻜﻨﯿﻜﮫـﺎي ﻏﺮﺑﻲ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻛﻨﺪﻟﮫﺎﻳﮋاﭘﻨﻲ ﻣﻌﺘﻘﺪ اﺳﺖ .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code