استراتژی فارکس Ultimate Trend Signals

دانلود استراتژی فارکس Ultimate Trend Signals

استراتژی Ultimate Trend Signals یک استراتژی معروف در بازار فارکس است که برای تشخیص روند بازار و ورود به معاملات با استفاده از اندیکاتورهای فنی طراحی شده است.

این استراتژی از دو اندیکاتور فنی استفاده می‌کند:

  1. میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (SMA 20)
  2. اندیکاتور Ultimate Oscillator

برای ورود به معامله، شما باید منتظر باشید تا هر دو اندیکاتور زیراکنون مشخصاتی نشان دهنده‌ی روند نزولی بازار را نشان دهد. زمانی که این اتفاق افتاد، شما می‌توانید یک معامله خرید انجام دهید. در صورتی که روند بازار صعودی باشد، می‌توانید یک معامله فروش انجام دهید.

به عنوان مثال، وقتی SMA 20 به بالاترین نقطه خود رسید و Ultimate Oscillator نیز در نقطه‌ی بالای خود قرار داشت، شما می‌توانید وارد یک معامله خرید شوید. به همین ترتیب، وقتی SMA 20 به پایین‌ترین نقطه خود رسید و Ultimate Oscillator نیز در نقطه‌ی پایینی خود قرار داشت، شما می‌توانید وارد یک معامله فروش شوید.

لازم به ذکر است که برای استفاده از هر استراتژی فارکس، باید قبل از شروع معاملات، بازار را به‌خوبی مورد بررسی قرار داده و بررسی‌های لازم را انجام دهید.

⚡️استراتژی اسکلپ
⚡️تایم M5 یا بیشتر
⚡️تمام ارزها
⚡️ اندیکاتور + تمپلت

💫 از این استراتژی میتونید در تایم های پایین برای باینری هم استفاده و یا در فارکس اسکلپ کنید ، زمانیکه آلرت یا پیام دریافت میکنید حتما به باکس کناری چارت توجه کنید که قدرت ارز را در تایم های مختلف نمایش میدهد به تصاویر توجه کنید ، این سیستم به درخواست کاربر کانال به اشتراک گذاشته میشع با تشکر از ایشون✌️🙏🙏

📌 محتوای داخل بسته باید در مسیر متاترید۴ شما کپی بشود

✅ مراحل نصب :

🔸فایل را از حالت فشرده و زیپ درآورید
🔹اندیکاتور در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / MQL4 / indicators /
🔸تمپلت در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / templates /
🔹یکبار متاترید خود را بسته و مجددا باز کنید
🔸فایل تمپلت مورد نظر را در چارت اجرا کنید ✌️✌️✌️

امتیاز : ⭐️⭐️⭐️


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code