استراتژی فارکس MBFX System V2

دانلود استراتژی فارکس MBFX System V2

سیستم MBFX V2 یک سیستم معاملاتی برای بازار فارکس است که توسط Mostafa Belkhayate توسعه داده شده است. این سیستم برای تحلیل و پیش بینی روند بازار از نمودارهای Candlestick استفاده می کند و شامل چند ابزار مختلفی است که به صورت هماهنگ با یکدیگر عمل می کنند.

استراتژی MBFX System V2 در واقع شامل چندین قابلیت مختلف است، از جمله:

  1. شیب خط: این ابزار می تواند شیب خطوط میانگین حرکتی را نشان دهد و به عنوان یک شاخص برای تشخیص وضعیت بازار و تصمیم گیری در مورد ورود یا خروج از بازار استفاده می شود.
  2. آغاز ترند: این ابزار برای تشخیص آغاز یک ترند استفاده می شود و می تواند به صورت خودکار و یا با استفاده از پارامترهای دستی تنظیم شود.
  3. معاملات خرید و فروش: با استفاده از این سیستم می توان معاملات خرید و فروش را با توجه به تحلیل های انجام شده در نمودارهای Candlestick و ابزارهای MBFX V2 انجام داد.
  4. مدیریت سرمایه: برای مدیریت سرمایه بهتر، استفاده از روش هایی مانند Stop Loss و Take Profit در قالب سفارشات معاملاتی پیشنهاد می شود.
  5. نمودارهای زمانبندی: این سیستم می تواند برای تحلیل نمودارهای زمانبندی مختلفی از جمله ۱ دقیقه، ۵ دقیقه، ۱۵ دقیقه، ۳۰ دقیقه، ۱ ساعت، ۴ ساعت، روزانه و هفتگی استفاده شود.

در کل، استفاده از سیستم MBFX V2 برای معاملات فارکس می تواند به کمک تحلیل های دقیق و بهینه شده این بازار، بهبود عملکرد معاملاتی و افزایش سودآوری کمک کند. با این حال، همانطور که در هر سیستم معاملاتی دیگری نیز صدق می کند، استفاده از سیستم MBFX V2 نیاز به تمرین و تجربه دارد و بهتر است قبل از شروع معاملات واقعی، با استفاده از حساب های آزمایشی و تست سیستم، به عملکرد این سیستم آشنا شوید.

⚡️تایم H1 & H4
⚡️تمام ارزها
⚡️ اندیکاتور + تمپلت + PDF

📌 محتوای داخل بسته باید در مسیر متاترید۴ شما کپی بشود

✅ مراحل نصب :

🔸فایل از حالت فشرده و زیپ درآورید
🔹اندیکاتور در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / MQL4 / indicators /
🔸تمپلت در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / templates /
🔹یکبار متاترید خود را بسته و مجددا باز کنید
🔸حالا فایل تمپلت مورد نظر را در چارت اجرا کنید ✌️✌️✌️

امتیاز : ⭐️⭐️⭐️



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code