استراتژی فارکس Ichimoku Breakout Trading System

دانلود استراتژی فارکس Ichimoku Breakout Trading System

Ichimoku Breakout Trading System یک سیستم معاملاتی برای بازار فارکس است که بر اساس اندیکاتور Ichimoku Cloud توسعه یافته است.

اندیکاتور Ichimoku Cloud شامل پنج خط متفاوت است و به عنوان یک ابزار تحلیلی برای نشان دادن پویایی بازار، استفاده می شود. این ابزار تحلیلی به معامله گر اجازه می دهد تا به طور دقیق تری به تغییرات قیمت توجه کند، بازدهی بیشتری را کسب کند و ریسک های خود را به حداقل برساند.

استراتژی Ichimoku Breakout Trading System شامل سه قابلیت اصلی است:

  1. اندیکاتور Ichimoku Cloud: در این سیستم، اندیکاتور Ichimoku Cloud به عنوان روش اصلی برای تحلیل بازار فارکس استفاده می شود و به معامله گر اجازه می دهد تا به دقت بالاتری به تغییرات قیمت توجه کند.
  2. کانال قیمت: این قابلیت برای شناسایی محدوده ی قیمت ها و تعیین نقاط ورود و خروج به کار می رود.
  3. سیگنال خرید و فروش: با استفاده از تحلیل اندیکاتور Ichimoku Cloud و کانال قیمت، معامله گر می تواند سیگنال های خرید و فروش را شناسایی کند و مطابق با آنها عملیات خرید و فروش را انجام دهد.

با استفاده از سیستم Ichimoku Breakout Trading System، معامله گر می تواند با استفاده از اندیکاتور Ichimoku Cloud و تحلیل دقیق تغییرات قیمت، به نحو احسن به تصمیم گیری در مورد معاملات بپردازد. با این حال، همانطور که در هر سیستم معاملاتی دیگری نیز صدق می کند، استفاده از سیستم Ichimoku Breakout Trading System نیاز به تمرین و تجربه دارد و بهتر است قبل از شروع معاملات واقعی، با استفاده از حساب های آزمایشی و تست سیستم، به عملکرد این سیستم آشنا شوید.

⚡️استراتژی ایچیمکو
⚡️تایم M15
⚡️تمام ارزها
⚡️ اندیکاتور + تمپلت

📌 محتوای داخل بسته باید در مسیر متاترید۴ شما کپی بشود

✅ مراحل نصب :

🔸فایل از حالت فشرده و زیپ درآورید
🔹اندیکاتور در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / MQL4 / indicators /
🔸تمپلت در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / templates /
🔹یکبار متاترید خود را بسته و مجددا باز کنید
🔸حالا فایل تمپلت مورد نظر را در چارت اجرا کنید ✌️✌️✌️

امتیاز : ⭐️⭐️⭐️



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code