استراتژی فارکس Gp Lauer Trading System

دانلود استراتژی فارکس Gp Lauer Trading System

استراتژی فارکس GP Lauer Trading System یک روش تجارتی محبوب در بازار فارکس است که برای معاملات روزانه و مدت‌های کوتاه مدت مناسب است. این استراتژی از دو شاخص فنی، میانگین حرکتی نوسانی (ATR) و میانگین حرکتی ساده (SMA) استفاده می‌کند.

در این استراتژی، ATR به عنوان یک شاخص قیمت پراکندگی استفاده می‌شود. هنگامی که ATR به سمت بالا حرکت می‌کند، نشان می‌دهد که بازار به حالت پراکندگی و نوسانات شدید تمایل دارد و معامله کردن در این بازار ممکن است با خطرات بیشتری همراه باشد. به عبارت دیگر، اگر ATR به سمت بالا حرکت کند، بهتر است کمتر معامله کنید.

از طرف دیگر، SMA به عنوان یک شاخص روند قیمت استفاده می‌شود. هنگامی که SMA به سمت بالا حرکت می‌کند، این نشان دهنده یک روند صعودی است و یک سیگنال خرید ایجاد می‌شود. به عبارت دیگر، اگر قیمت از SMA بگذرد، یک سیگنال خرید ایجاد می‌شود. به همین ترتیب، هنگامی که SMA به سمت پایین حرکت می‌کند، این نشان دهنده یک روند نزولی است و یک سیگنال فروش ایجاد می‌شود. به عبارت دیگر، اگر قیمت از SMA پایین‌تر بگذرد، یک سیگنال فروش ایجاد می‌شود.

چنین استراتژی‌هایی بر اساس تحلیل فنی انجام می‌شود و بستگی به دانش و تجربه تریدر در زمینه تحلیل فنی و بازارهای مالی دارد. توصیه می‌شود که قبل از ورود به بازار، با استفاده از نسخه دمویی در پلتفرم خود، استراتژی را بررسی و تست کنید.

⚡️تایم H1
⚡️تمام ارزها
⚡️ اندیکاتور + تمپلت

📌 محتوای داخل بسته باید در مسیر متاترید۴ شما کپی بشود

✅ مراحل نصب :

🔸فایل را از حالت فشرده و زیپ درآورید
🔹اندیکاتور در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / MQL4 / indicators /
🔸تمپلت در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / templates /
🔹یکبار متاترید خود را بسته و مجددا باز کنید
🔸فایل تمپلت مورد نظر را در چارت اجرا کنید ✌️✌️✌️

امتیاز : ⭐️⭐️⭐️

2 thoughts on “استراتژی فارکس Gp Lauer Trading System

  • آوریل 30, 2020 at 10:57 ق.ظ
    Permalink

    با سلام و وقت بخیر
    ممنون از سایت و مطالبتان . من این استراتژی رو امتحان کردم که یکی از اندیکاتورها اصلاحی بود که به نظر من چندان برای ترید قابل اطمینان نبود ولی خروجی مناسبی داشت. فقط نفهمیدم اون اندیکاتور زیر چارت نقشش چی بود. و اگر هم ممکنه لطفا استراتژی هاتون رو با توضیح قرار بدید . به هر حال ممنون.

    Reply
    • می 1, 2020 at 6:48 ق.ظ
      Permalink

      سلام

      بله ممکنه اندیکاتورها اصلاحی باشند ولی میشه با استراتژی یا اندیکاتورهای دیگه ادغام کرد

      Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code