استراتژی فارکس Corporate Server Signal

دانلود استراتژی فارکس Corporate Server Signal
استراتژی فارکس Corporate Server Signal سیستم ترید MT4 است که سیگنال‌های خرید/فروش را به سادگی نمایش می‌دهد. این سیستم بر اساس 12 شاخص مختلف است. این سیستم دارای یک تعویض ارز و بازه زمانی و چندین داشبورد روی صفحه است که یک سنج قدرت ارز و سایر اطلاعات مفید مختلف را به شما نشان می دهد.

این سیستم شامل یک الگو یاب شمعی، نشانگر مقاومت پشتیبانی، نشانگر پیکان خرید/فروش، سطوح برداشت سود چندگانه و سطح Stoploss، چند سنج قدرت ارز، و تعداد زیادی دیگر است.

استراتژی فارکس Corporate Server Signal یک سیستم معاملاتی رایگان و بدون محدودیت است که توسط بازرگانی Dove ساخته شده است.

استراتژی فارکس Corporate Server Signal می‌تواند سیگنال‌های معاملاتی را به شما بدهد که می‌توانید آن‌ها را همانطور که هستند بگیرید یا تجزیه و تحلیل نمودار اضافی خود را برای فیلتر کردن بیشتر سیگنال‌ها اضافه کنید، که توصیه می‌شود. در حالی که معامله‌گران در تمام سطوح تجربه می‌توانند از این سیستم استفاده کنند، تمرین معامله در یک حساب آزمایشی MT4 تا زمانی که به اندازه کافی ثابت و مطمئن شوید که به صورت زنده شروع کنید، می‌تواند مفید باشد.


می توانید استراتژی فارکس Corporate Server Signal را تنظیم کنید تا یک هشدار سیگنال برای شما ارسال کند. این مفید است زیرا به این معنی است که نیازی نیست تمام روز به نمودارها خیره شوید، منتظر بمانید تا سیگنال‌ها ظاهر شوند و می‌توانید چندین نمودار را به طور همزمان نظارت کنید.


استراتژی فارکس Corporate Server Signal را می توان بر روی هر جفت ارز فارکس و سایر دارایی ها مانند سهام، کالاها، ارزهای دیجیتال، فلزات گرانبها، نفت، گاز و غیره استفاده کرد. همچنین می توانید از آن در هر بازه زمانی که مناسب شماست، از 1 دقیقه استفاده کنید. تا نمودارهای 1 ماهه طبق گفته توسعه دهنده، روی تایم فریم های M30 و H1 بهترین کار را انجام دهید.

✅ مراحل نصب :

🔸فایل از حالت فشرده و زیپ درآورید
🔹اندیکاتور در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / MQL4 / indicators /
🔸تمپلت در این مسیر کپی شود Metatrader Directory / templates /
🔹یکبار متاترید خود را بسته و مجددا باز کنید
🔸حالا فایل تمپلت مورد نظر را در چارت اجرا کنید ✌️✌️✌️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code